torsdag 18 september 2008

Så kan det bli.

Ensamhet, man kan behöva det ibland men just nu känner jag att jag inte behöver det. Jag vill inte sitta här själv och få för mej saker, för det händer många gånger när jag är för mej själv, jag börjar tänka för mkt, och när jag börjar tänka är det svårt att sluta. Ofta är det gammalt skit som kommer upp till ytan igen, det borde det inte göra, jag borde ha lagt allt det bakom mej, men jag kan inte låta bli ibland. Allt skit kommer fram, jag får för mej att jag inte duger och mitt dåliga självförtroende gör sej påminnt.. Det är faktiskt inte lika ofta nu för tiden som jag tänker så mkt på det, men ibland .. Ibland kommer det tillbaka, jag känner mej otillräcklig, ful, fet och allt även fast jag vet att jag inte borde och inte behöver känna så. Jag vet det. Men jag kan inte låta bli ibland. Det kommer nog alltid finnas där inom mej och göra sej påminnt vid dom mest jobbiga stunderna och som nu när jag sitter själv hemma och lyssnar på musik och tänker tillbaka på gamla tider som man ibland saknar.
Men bara för att jag skriver som jag skriver så ska ni veta att än är jag inte deprimerad :P Haha. Jag bara låter tankarna vandra och det är inte alltid till dom bästa ställerna dom går helt enkelt ^^

1 kommentar:

  1. aaah saknar saknar....jag håller med dig...<3 vi måste ses snart!

    SvaraRadera