söndag 28 september 2008

Precis bokat tåg :)

Sådärja så var tågresan till Uppsala bokad :) Hälsa på Anna ! Det ska bli skoj skoj ! :D Var ett tag sen igen nu, det blir lätt så, tyvärr :( Det är lite tråkigt, men tack och lov att vi inte helt och hållet har tappat kontakten iaf, det är jag verkligen glad för ! Åker på tisdag och kommer hem på torsdag igen ^^ Sen blir jag nog hemma en dag och sen på lördag blir det nog så att jag åker och hälsar på Elin i sthlm oxå, får se :)
Har nyss kollat klart på Coyote Ugly, helt okej film tycker jag. Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, om jag ska sätta mej och kolla på Två tigerbröder eller göra nåt att äta kanske, eller kanske helt enkelt göra nåt att äta och sen sätta mej och kolla på filmen medans jag äter ! Aaah, smart idé, det gör jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar