torsdag 18 september 2008

Tråk, Tråk, Tråk

Blääääääääääääääää !!!!!! Jag hatar att ha tråkigt. Jag vet att jag borde städa men jag orkar verkligen inte. Det känns som om jag egentligen inte har ork till nånting men jag vill hitta på nåt, för jag orkar inte bara sitta och ha tråkigt heller xD Haha, hur normalt låter det på en skala, iuf är jag väl inte så normal men ändå :P Haha. Har vart uppe sen halv 7 och har setat vid datorn nästan hela tiden, satt vid tv:n en sväng oxå och så var jag ner och handlade lite thaimat och åt för jag orkar inte laga nå mat heller :P Idag är jag lat, lat och ännu mera lat :D Skulle kunna tro att det blir till att sitta här framför resten av dagen oxå och sen klockan 8 ska jag bänka mej framför tv:n med glass (som jag precis kom på att vi hade kvar :D) och kolla på Top Model :D Får väl se om jag kommer på nåt att göra men orkar inte skriva nå mer just nu iaf. Får även se om jag bloggar nå mer sen, jag har märkt att när jag har tråkigt och inget att göra så vill jag blogga, men problemet är att jag vet inte vad jag ska skriva om xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar