torsdag 11 september 2008

Jag vet. jag vet, jag vet :P

Ja, Ja, Ja. Det är ingen som behöver säga nånting, jag vet att det var ett bra tag sen jag uppdaterade igen nu :P Iuf är det ingen som har sagt nåt men ändå :P Haha. Jag vill kunna skriva bra, det är det som är grejen, jag vill kunna skriva bra och intressanta inlägg och inte bara skit som "idag hände det och idag gjorde jag det och imorron blir det kanske lite av det och i helgen händer så osv osv osv" Jag menar, egentligen hur kul är det att läsa sånt vareviga dag ? Och kan jag inte skriva intressant är det väl lika bra att jag låter det vara några dagar och så skriver jag lite då och då bara istället :P Men jag tror jag ska försöka och skriva lite mer än vad jag brukar och försöka skriva bra ! Jag vill kunna det. Så mkt som jag skrev förut så borde jag fan kunna klara av det, bara jag ger mej fan på det iaf. Får väl se hur det går ^^ Men ska väl dra en sånhär vanligt blogginlägg nu iaf:

Idag har väl inte hänt så himla mkt, Sofie sov här inatt och vi skulle ha gått upp vid 10 tiden för att ha lite tid på oss och göra oss iordning för vid 1 skulle vi gå till Madde och fika, men vi lyckades stänga av våra klockor och somna om och så vaknade vi vid kvart i 12 istället :P Duktigt av oss xD Men men, vi gick och mötte Helene oxå och sen gick vi vidare till Madde, där blev det lite fika, te och monopol (nej förlåt, ponomol) spelande. Jag vann !! Efter typ 3 och en halv timme eller nåt sånt :P Haha. Sen gick Madde och Helene ut med Zorro medans jag och Sofie gick till Hemköp för jag skulle köpa hem lite mer fläskkotletter så det fanns så det räckte till maten eftersom jag och Niklas bjöd över Robin och Helene på mat idag :) Gjorde potatis, stekt kotlett, brunsås och äppelmos. Mums var det ! Sen blev det Wii spelande :) Bowling, kolla hur gamla man var idag m.m. En paus i det när klockan blev 8 så var det Top Model som jag ville se, men det blev bara halva eftersom det var Idol samtidigt så det blev att vi kollade på det istället, så jag fick tanka det Top Model avsnittet så att jag kan se klart på det, och apropå det så ska jag nog kolla om det har tankat klart nu. Helene och Madde står och spelar Wii just nu medans jag och Niklas sitter vid våra datorer och nördar :P Haha. Kul kul. Men men, nu vet ni vad som har hänt denna dag oxå.

1 kommentar:

  1. Haha, inte mer ponomol på åtminstone en månad ;)

    SvaraRadera