tisdag 23 september 2008

Igår-Idag

Igår blev det en sväng ut till Mami med Madde, Helene, Johan och Zorro :) Gick en sväng i skogen i det fina vädret, det var härligt. Annars igår hände det väl inte så jättemkt, jag städade i köket, diskade lite och så, och sen när Niklas kom hem efter att ha gymmat med Johan så lagade jag mat, Köttfärs och ris, och det blev riktigt gott faktiskt, lyckades krydda köttfärsen betydligt bättre den här gången än förra gången jag gjorde det :P Haha. Annars satt jag mest vid datorn, kollade på Top Model och spelade litegrann ^^
Sen idag då. Har ingen aning om vad som händer, ska väl orka städa lite till I guess, det kommer nog ta hela veckan innan det är fint här igen, för jag orkar inte med allt på samma dag och så måste jag tjata på Niklas så att han kan hjälpa mej oxå ju !! :P Så ska väl plocka lite sen, men inte just nu :P Nu ska jag nog kolla nåt avsnitt Top Model och sen spela lite kanske :) Får se vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar