tisdag 7 oktober 2008

Arbetsförmedlingen

Idag har jag vart så duktig att jag gick till arbetsförmedlingen och skrev in mej ! Den ni ! Haha :P Fick en tillfällig handlingsplan och sen innan den 15 november så ska jag bli kallad dit av min handläggare/handledare eller vad det är dom kallar det :P För att göra en ordentlig handlingsplan, ska även då höra lite med honom om det här att plugga och så. För jag är fortfarande osäker på om jag vill göra det eller inte. Sen efter det så träffade jag Sofie en sväng :) Tog en pizza på vega och sen gick vi in till Helene på Trav-in en sväng. Drog oss sen vidare till plus där Madde och Jeanna var :P Stog där och pratade med dom ett tag och sen drog vi vidare till coop en snabbis och sen hem. Spelade lite familje Geni :P En gång med barnfrågor och en gång med vuxenfrågor, och Sofie vann båda gångerna xD HAHA. Duktig jag är :P Är nog inte sådär jätte allmänbildad direkt :P Och nu har jag precis kommit hem från att ha skjutsat hem Sofie och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Om jag ska orka spela lite eller om jag kanske ska kolla på One Tree hill, det var ju ett tag sen nu, måste ju börja på andra säsongen nångång :) Så hmm .. Loggar in wow en sväng och kikar lite bara tror jag och sen bänkar jag mej nog framför tv:n för resten av kvällen sen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar