söndag 5 oktober 2008

Lördagen - Idag

Har typ nyss tagit mej upp nu och hamnade framför datorn direkt som vanligt :P Och tänkte skriva vad vi gjorde igår :) Jag och Madde var ute och red en sväng på hästarna :) Vi tog en tur längs stigarna i skogen och det var mysigt :) Jag red barnbacka på Paddan och Madde red Demon, fast med Sadel :P Haha. Sen hade jag en trevligt kväll med Lite Cluedo, Familje Geni och Twister :) Först var det jag, Madde och Johan som spelade Cluedo en gång och jag vann :D Haha :P Sen var Madde tvungen att gå för hon skulle över till Helene och laga mat med henne och Linn. Men sen kom dom över hit och då spelade vi Familje Geni där jag förlorade (även fast vi hade barnfrågor xD) Haha, duktig jag är :P Sen spelade vi lite twister i köket, det var lite trångt med det gick :P Haha. Även John och Anders var här men dom och Niklas och Johan satt och spelade Wii och drack litegrann och sen begav sej dom ner till krogen, och ungefär då så gick Helene, Linn och Madde hem oxå så jag blev kvar själv och då satte jag mej här och kollade på "One missed call 3 - Final" Den var ju nästan bättre än dom två första faktiskt. Men men, medans jag satt och kollade på den så kom Niklas hem från krogen och han satte sej framför tv:n och kollade på nåt mysko program på MTV :P Haha. Ja, det var gårdagen det :)
Vad händer idag då ? Jag vet inte. Det är ju inte världens roligaste väder ute direkt så .. Regn och tråk. Igår funderade jag ju nästan till och med på att själv åka ut till mamma och rida Paddan litegrann i hagen, men inte i det här vädret, det kände jag inte direkt för :P Haha. Så får väl se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar