tisdag 14 oktober 2008

Jobbat och barnvaktat idag med

Gick upp som igår vid kvart över 7 ungefär, snodde bilen av mamma när hon kom in till jobbet vid 8, åkte till papi, vi plockade ihop grejer som jag skulle behöva i lägenheten där jag skulle få slipa väggar idag :P kul kul, eller nåt xD Åkte dit och pappa visade mej vad som skulle göras, först fick jag skruva bort alla skruvar och grejer som satt i väggarna och sen var det bara att slipa bort ojämnheter. Blev klar med ett rum och han börja på ett annat och sen var det dags att åka och hämta Rasmus på dagis. När jag hade hämtat honom så åkte vi till mormor och morfar och fick lite mat :) Mums ! Och sen gick Rasmus ut och var ute med morfar medans jag och mormor spelade lite Familje Geni :) Jag vann !!! Och sen hann vi inte spela klart andra omgången :P Haha, men det var rätt jämt iaf. Sen vid 20 över 4 nånting så ringde mamma och då åkte jag och hämtade henne, hoppade av hemma och hon fortsatte till mormor och morfar för att hämta Rasmus. Ja, så nu är jag hemma igen, och för tillfället samlar jag ork till att åka till först Elgiganten för att köpa ett game-card till wow :P Så att jag kan spela och sen vidare till Willys för att handla lite mat, så måste jag orka laga mat sen oxå .. Suck, seeeeegt ! Kanske ska övertala Niklas att laga mat idag ! JA ! Lätt ! Ska väl försöka iaf, det kommer säkert sluta med att jag får stå där och göra maten ändå men man kan ju iaf försöka :P Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar