måndag 13 oktober 2008

Nytt inlägg igen ! :O

Fick lust att skriva lite till. Har så jävla tråkigt för tillfället :P Haha, sitter och pratar lite med Anna och lyssnar på musik nu medans jag väntar på att Niklas ska komma hem från träningen ^^ Ska väl se om det blir till att laga nå mat då kanske, annars om han inte vill ha så tar jag nånting och sätter mej och kollar på one tree hill :) Var över till Helene och Robin och lämnade tillbaka säsong nummer två och lånade säsong nummer tre :P Så nu har jag nåt att göra ikväll. Ska kolla några sånna avsnitt om ett tag och sen ska jag nog faktiskt sova, eftersom jag som sagt måste upp tidigt imorron oxå och orka med en heldag igen :P Idag blev det till att leka en massa i karlbergsparken med Rasmus iaf, Madde och Sara kom oxå förbi :) Så det var trevligt, sen blev det lite fika på pluskafeét, jag och Rasmus delade på en bulle där, och det var stooora bullar dom hade !! haha :P Men gott var det. Sen gick jag och Rasmus vidare till biblioteket en sväng och var där en stund, och vid 4 ungefär så kom Amanda dit oxå, vi gick till bilen och åkte till mamis jobb för att vänta på att hon skulle sluta, sen skjutsade dom mej den lååååånga vägen hem därifrån :P haha, är inte så långt men orkade inte gå just då xD Så när jag kom hem satte jag mej här och kollade lite Naruto. Ja, nu vet ni vad jag har gjort hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar