söndag 26 oktober 2008

Yeeei ! :D Jag har fått tillbaka min dator ! Haha :P

Sådärja ! Nu kan jag sitta vid min dator igen ^^ Skönt :P Haha. Vi kom hem från Arlanda för typ 40 minuter sen kanske. Nånting sånt. Har egentligen inte så mkt att skriva om nu .. Orkar lixom inte ta allt här, haha :P Det skulle bli för mkt. Men i lördags när vi hämtade Holländaren Sven på Arlanda så tog vi med oss Anna från Uppsala oxå. Festade lite på lördagen, jag och Anna var ut och red söndag, måndag och tisdag och sen åkte hon hem på tisdagkväll. På onsdagen så åkte jag till Västerås och hälsade på Sofie en sväng och sen följde hon med tillbaka till Avesta för hon ville oxå träffa Sven :) Vi hämtade honom på tåget eftersom han var till en annan kompis i sthlm dom dagar som Niklas jobbade. Sen blev det lite dricka när vi kom hem och så gick vi till Kingen. torsdagen hände väl inte så mkt. Sen fredagen blev det ännu mera dricka (illa jag vet :P) blev husfest hos Niklas föräldrar eftersom dom var borta över helgen. Det var kul, det blev twister :D:D Jao, och sen på lördagen så hände inte jättemkt heller, käkade lite mat med Anders, Anders bror och Camilla, det var trevligt :) Och sen satt dom och spelade smash medans jag kollade lite oth :P Haha. Och sen idag så har det mest vart lata sej och sen åkte vi iväg för att skjutsa Sven till flyget, jag hoppade av i Uppsala och passade på att träffa Anna och Jenny en sväng :D och sen hämtade Niklas upp mej igen när han åkte från Arlanda och nu är jag hemma och ska nog spela lite och sen kolla oth.

En liten film på Amos som jag filmade när jag och Anna var och hälsade på papi för att hon ville träffa söthunden <3 Den är dock sne eftersom jag filmade den så och det går inte att ändra efteråt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar