söndag 12 oktober 2008

Så hade den dagen gått oxå.

Vaknade runt halv 12. Var inge bakis då, tack och lov :P Var faktiskt inte så himla borta igår heller så ^^ Det var ju skönt. Försökte få liv i Madde, skickade några sms till henne och tillslut ringde hon och då hade hon vaknat :O Hon ringde till Linn och sen tillbaka till mej och vi sa att vi skulle ses vid beppes kl. 1 för att sen fortsätta till en pizzeria för lite bakispizza :P Niklas hängde på han oxå så vi gick till Vega och åt. Efter det var vi in på Trav-in och gjorde Helene sällskap tills hon slutade jobba ^^, Sen bar det av till donken, Helene var lite ledsen eftersom hon inte fick äta pizza, men donken fick hon iaf :D Jag hoppas du är nöjd ändå Helene :) :P Vi blev en för mkt i bilen dock eftersom det var Linn, Jeanna, Madde, Robin, Helene och jag som skulle åka dit, Niklas stannade kvar hemma då han :P Så Helene fick ligga tvärsöver Linn, Jeanna och Madde i baksätet så att hon inte skulle synas :P och det var väl tur det kan man säga xD Haha. För påvägen till donken så vilka möter vi inte på vägen om inte en polisbil :P haha. Men det var lugnt ^^ Kom fram till donken alldeles lagom för bara nån minut efter oss så kommer ett helt fotbollslag med människor in, snacka om flyt ! Åt litegrann igen och sen bar det av hemåt igen. Just ja, vi hade hyrt filmer innan vi drog iväg till donken så när vi kom hem igen så ringde jag ner Niklas och sen gick vi först förbi Hemköp för att köpa lite gott att tugga på och sen hem till Jeanna för att kolla på filmerna :) Johan kom oxå förbi då, och Linn hade droppat av och gått hem. Kollade först på "De bortglömda" det var nån mysko spökfilm som jag inte hängde med i så mkt så tyckte väl inte att den var jättebra men den dög :P Haha. Sen var det "Cleaner" en thriller som inte var så himla svår att hänga med i, kanske för att det inte var massa spöken med i den :P, men det var bättre iaf, värd att se tycker jag. Och nu ska jag väl glo lite här på datorn ett tag och sen ta och lägga mej och sova, för måste upp 7 imorron, för ska sno bilen av mamma vid 8 när hon kommer in till jobbet och sen åka ut till pappa och jobba lite och tjäna lite pengar ^^, ska få städa förråd så pappa kan få in båten där :P Sen vid 1 ska jag hämta Rasmus på dagis och vara barnvakt åt honom tills mamma slutar jobbet, blir fullt upp hela dan typ :P Blir nog ungefär likadant både tisdag och onsdag sen oxå så. Men jag får ju lite pengar för att vara barnvakt oxå så det är inte helt fel ^^. Men men, nu orkar jag inte skriva nå mer. Ska väl sitta en stund till som sagt och sen soooooova !! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar