lördag 11 oktober 2008

Kvällen

Ja, det jag har hunnit med att göra idag är, handlat mat (gick och handlade en baguette till mej och en sallad till Niklas) träffade Madde och Jeanna en sväng då, gick hem, åt, kollade på one tree hill, satt vid datorn en stund, sen kom Madde över hit, hon plattade mitt hår medans jag satt vi datorn, vi rökte lite och sen gick hon vidare hem till Robin och Helene där hon skulle laga mat. Då satte jag mej här framför datorn igen och här sitter jag nu då och väntar på att klockan ska gå litegrann så att jag kan göra mej iordning för kvällen och sen gå iväg till Madde först, sen hemköp och sen vidare hem till Robin och Helene där vi ska vara :P Niklas ligger och sover på soffan :P Vet inte om han ska med ut sen, men det visar sej väl, han verkar dock vara ganska trött för tillfället xD :P Han vad ju ut igår så. Men men. Ska väl försöka fördriva tiden lite till och sen får jag ju heller inte glömma att ta med mej säsong 2 av one tree hill tillbaka till Helene och sen måste jag sno den 3:e säsongen ! :P Haha, det slutade ju så spännande !!! Vill ju fortsätta se nuuuu !!!!!!!!! :P Jaja, ska som sagt fortsätta fördriva tiden nu och sen gå över till Madde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar