fredag 3 oktober 2008

Edward Scissorhands

Kom nyss hem från att ha varit över till Robin och Helene och kollat på film :) Vi kollade på Edward Scissorhands, den är så himla bra, enligt mej iaf :P Och Johnny Depp är så sjukt bra i den filmen, iuf är han bra i alla filmer han gör men ändå :P Haha. Det är så syyynd om honom :'( Det är ju så man blir tårögd.
Annars har jag inte gjort så mkt alls idag, var ner på stan en sväng och mötte Emelie, Madde, Sara och Linn och sen har jag mest setat vid datorn idag. Eller var ute och gick en sväng med Madde, Linn och Zorro oxå :)
Och nu sitter jag här framför datorn igen och väntar på att folket som är här ska försvinna så jag får lite lugn och ro igen :P Haha. Dom sitter och dricker litegrann och ska nog ner på Kingen eller Trapper sen, vet inte riktigt, men bryr mej inte jättemkt heller xD Haha :P
Aja, ska väl försöka hitta på nåt att göra nu tror jag, kanske läsa lite, vet inte riktigt, får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar