fredag 17 oktober 2008

Tröttare kan man inte vara xD

Shiiit, vad jag är trött efter den här veckan. Trodde att jag skulle få sova idag efter att ha hämtat Anders igår men icke, fick den stora äran att skjutsa honom till Falun så att han kunde göra teoriprov till körkortet så jag fick lov att släpa mej upp ur sängen redan halv 7 xD. Och måndag, tisdag och onsdag så har jag gått upp vid 7, torsdag fick jag sova lite till, då gick jag upp vid 8, jobbade på dagen och sen på kvällen (det blev rätt sent eftersom det blev övertid för Anders) så åkte jag, Madde, Helene och Sofie och hämtade honom i Mora, vi var hemma vid 2 på natten igen, fick sova i 4 och en halv timme ungefär innan det var dags att gå upp igen, Yeeei xD HAHA. Sen när vi kom hem så bjöd Anders på frukost på smörgåstårtan och när jag väl hade kommit hela vägen hem la jag mej och kollade på ett avsnitt one tree hill, lyckades kolla klart på hela den men sen somnade jag :P Trötter som jag var. Så sov jag till 3, det var knappt så jag märkte att Niklas typ var hem och vände när han slutade jobbet xD Bra där, haha. Och imorron får jag heller inte sova riktigt, kan dock sova i bilen då eftersom Niklas kommer att få köra när vi ska hämta hans kompis från Holland på Arlanda och sen ta med oss Anna tillbaka påvägen hem :) Så kommer nog sova i bilen iaf påvägen dit :P Så jag slipper vara alltför trött :P
Och nu sitter jag och samlar ork för att hoppa in i duschen, fast det hann jag inte xD För nu kom systeryster förbi :P Så får vänta med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar