torsdag 9 oktober 2008

Boring

Sitter och pratar med Anna på msn och när hon skrev att hon satt och skrev blogg så fick jag oxå lust att skriva :P Vet dock inte riktigt vad jag ska skriva om men ändå :P Haha. Har kopplat in min webcam så nu ser anna mej menads vi sitter och pratar xD Haha :P Lite kul är det med en sån, men det är ju ännu roligare om båda har :P Så Anna ! Skaffa dej en webcam ! :D Haha :P Annars då, har kollat massa avsnitt one tree hill tidigare, har hunnit sett halva säsong 2 på två dar typ :P Och ska nog kolla nåt avsnitt till idag sen. Får se. Ska nog även nörda mej lite sen, och så måste jag komma på nåt att äta idag. Funderade på att göra hemmagjord pyttipanna med potatis, köttbullar och falukorv .. Men då måste jag orka koka potatisen innan oxå xD Haha. får se om jag ska ta och orka göra det om ett tag, var faktiskt lite sugen på det idag. Och föresten, då måste jag springa och ta upp falukorven ur frysen, lika bra att göra det på en gång. Har ändå inget mer att skriva om nu så :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar