lördag 11 oktober 2008

Fredag - Lördag

Igår var jag ut och red med Johanna en sväng :) Det var skoj, men när vi skulle försöka ta in hästarna fick dom nå fnatt och sprang runt som två galningar i hagen så det var ganska svårt att få tag på dom xD Det var som om dom sa "Kolla, vi motionerar oss själva, då behöver inte ni göra det" Haha :P Men sen kom Mats ut med två äpplen och lyckades ta dom åt oss iaf :P Så vi fick komma iväg tillslut ^^ Red upp i skogen den vanliga vägen som vi brukar rida och sen fortsatte vi längs grusvägen och tillsist asfaltsvägen hem, så det blev en liten tur, och härligt var det :) Sen åkte jag hem igen och hann typ bara hem och vända innan jag skulle åka ner och hämta Niklas på jobbet :P För jag hade snott bilen när jag var ner till jobbet och lämnade lite grejer åt honom på förmiddan. När vi kom hem sen så kom Sofie förbi :) Det var trevligt, vi åt lite mat, och sen tog vi en liten promenad runt stan ^^ Sen vid kvart över 8 så skjutsade jag iväg henne till tåget som skulle ta med henne hem till Västerås igen. Efter det gjorde jag inte mkt alls. Satt mest bara vid datorn och tråkade, kollade på nåt avsnitt one tree hill och sen lite scrubs innan Niklas kom hem och sen gick jag och la mej.
Så vad händer idag då ? Jag har ingen aning om vad jag ska göra under dagen, men sen framåt kvällen blir det lite party iaf och rockkväll på Älvan :) Ska bli trevligt, jag har ju inte vart där sen dom öppnade på nytt igen så jag har faktiskt ingen aning om hur det ser ut där ens, så det ska bli kul att se ^^ Men nu ska jag ta och spela lite wow och sen ska jag nog göra mej nånting att äta och kolla lite one tree hill igen, har snart kollat klart på andra säsongen ju :D Har bara 4 avsnitt kvar :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar