onsdag 15 oktober 2008

Snaaaaark

Så sitter man vaken igen och väntar på att mamma ska komma in till stan så att jag kan ta bilen av henne igen. Sen blir det som dagarna innan till att åka till papi och jobba lite. Hämta Rasmus på dagis vid 2 tiden idag och sen vara barnvakt tills mamma slutar jobbet. Snark, jag hoppas jag slipper jobba imorron, fast det kommer jag säkert få göra, för kommer nog inte hinna klart idag, det känns inte som det iaf. Men om det blir till att jobba imorron oxå så tänker jag nog fråga pappa om jag kan få lite sovmorgon och kanske gå upp runt 8-9 istället för vid 7 då eftersom då behöver jag inte hämta nån lillebror på dagis sen utan då blir det isånnafall till att jobba hela dagen .. Suck .. Men men. Ska nog sätta mej och läsa lite tills mamma hör av sej nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar