söndag 5 oktober 2008

Datornörd ?

Ja, idag har jag verkligen vart en datornörd, har nog setat vid datorn mest hela tiden idag, kanske är 1-2 timmar som jag inte har setat vid den, när jag och Niklas gjorde mat, när jag tog undan tvätten och startade en ny tvättmaskin. Och när jag har vart ute och rökt men det är ju kanske bara en kvart av hela tiden :P Haha :P Hur kul kan man ha .. Men det kändes som en sån dag idag, när jag vaknade så hörde jag hur det regnade och när jag sen gick upp och kollade ut så såg man helt enkelt hur hemskt och tråkigt väder det var. Så fick inte direkt nån lust att göra nånting speciellt, kände inte för att gå ut i regnet direkt. Så det blev till att sitta vid datorn och nörda sej framför wow. Och nu ska jag ta en liten paus och läsa lite tror jag och sen är det väl bara att fortsätta och nörda sej lite till tills det är dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar