tisdag 4 juni 2013

- Cause you're all I want, you're all I need

Dagen började med en trasig bil.. Underbart.. Eller inte. Jag skulle ju vara inne hos frisören till halv 11, så jag åkte hemifrån runt kvart över 10. Kom till Jularbo och där dog bilen. Kopplingen fastnade i botten, så gick inte så himla bra att köra då. Fick i alla fall skjuts till frisören så jag kom dit och sen fick jag även skjuts och bogserhjälp hem så nu står bilen här hemma igen.

Så skulle jag ju iväg till Västerås och skriva tenta på eftermiddagen också, sån tur var så kunde jag låna Niklas föräldrars bil så även det löste sig tack och lov! Får se hur tentan gick, det kändes ändå ganska bra men frågan är om det var tillräckligt, jag hoppas så märks det helt enkelt.

Sen nu på kvällen så kom Sofie förbi en vända och hjälpte mig att knyta lite godispåsar som ska vara med i dukningen på festen. Dock så måste jag och mormor ha räknat fel när vi köpte band för vi hade för lite, så jag ska åka förbi franzéns imorgon (efter att jag har varit hos frisören igen) och köpa mer och så ringa Sofie igen och få hjälp att göra resten av påsarna :D

Nu ska jag sätta mig och kolla lite animé innan det är dags att gå och sova. Imorgon blir det först lite plugg tillsammans med Katarina, sen till frisören, sen till franzéns, sen till hästarna och sen till kvällen ska jag och Anna till Åsebo och rida lektion :D Hoppning! Ska bli jättekul samtidigt som jag är nervös, men jag vet att jag kommer få en häst jag känner mig någorlunda säker på i alla fall, och det gör att det känns bättre i alla fall :) Kunde dock inte få hästen jag helst av allt skulle ha velat haft, eftersom dom i gruppen har fått valt vilka hästar dom ska ha under en period nu, och jag och Anna hoppar ju bara in en gång så vi har ju inte så mycket att säga till om :P Men det går nog bra ändå :)

1 kommentar:

  1. Blir finfint med Nikita :) Hon är ju så snäll!

    SvaraRadera