söndag 23 juni 2013

- Långpromenad med hästarna

Idag ute hos hästarna blev det en långpromenad med Demon och Charlie, vi var ute i lite mer än en timme och promenerade både i skogen och på vanlig väg, så man fick själv lite extra motion jämfört med när man rider ^^.

Vi hade även tänkt ta en promenad med Paddan och Vide men det var så himla mycket knott och broms så dom fick faktiskt stå ändå, dom fick ju komma it igår i alla fall och imorgon ska dom få komma ut istället då :)

Jag har faktiskt börjat fundera på att göra ett litet veckoschema för varje vecka för hästarna, så man har någonting att följa, kan ju bli lite lättare då tänkte jag, Anna har ju fått en massa bra tips och ett schema att gå efter med Charlie från en tjej, så då tänkte jag att jag ska försöka sätta ihop något liknande, får se om jag lyckas få ihop nåt bra :)

Annars idag så har jag diskat lite, ätit mat och sen åkte jag in till Anna och Micke o h så satt jag och Anna och spelade litegrann :) Nu ska jag kika några avsnitt Fairy Tail och sen sova ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar