onsdag 26 juni 2013

- Roadtrip med syster

Hästarna fick stå idag ändå, det blev så, jag kom ganska så nyss hem från Borlänge nämligen. Men imorgon så ska jag inte avvika från schemat, då ska jag åka ut! Det är bestämt! Inga undanflykter då alls! Jag åker ut oavsett väder! :)

Blev lite smått shopping på kupolen i alla fall, och så en liten fika under tiden, var mycket trevligt! Skönt att komma iväg litegrann faktiskt och bara strosa runt utan någon bestämt mål direkt.

Fick med mig lite saker hem också. Två böcker: Femtio nyanser av honom och konsten att vara kvinna. Även tre stycken PS3 spel: Final Fantasy 13 (tror jag det var), Darksiders och Dragon Age 2. En liten högtalare till telefon/dator och fyra stycken nya (lite färgglada) tallriksunderlägg.

Nu ska jag sätta mig och glo lite animé innan det är dags att sova, upp tidigt imorgon igen och jobba 06.00-14.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar