lördag 22 juni 2013

- Sucess doesn't come and find you, you've to go out and get it

Ska väl försöka få igång bloggmotivationen igen, och nu kommer en liten uppdatering om de senaste dagarna.

Torsdag: Var ut till mamma en vända på eftermiddagen, sov ju ett tag först eftersom jag jobbat natt. Och då blev det en tur med Vide och vagnen för första gången :) Gick riktigt bra, jag och Rasmus åkte i vagnen och Mats gick med och hade ett grimskaft satt fast i longerdeltat, en lite säkerhetsåtgärd sådär första gången, kändes som om det kunde vara vettigt ^^.

Fredag: Midsommar, jobbade ju natt till fredag också, men vi fick i alla fall gå hem lite tidigare så istället för att komma hem vid 6 tiden så var jag hemma vid typ halv 5, dock så var jag ändå fortfarande galet trött när jag klev ur sängen vid 12 och tvingade i mig lite frukost på en gång (vanligtvis brukar jag behöva lite tid innan jag kan äta) och sen gick upp till fotbollplanen här i fors där alla hade samlats för att spela lite brännboll och fotboll, så först satt man där i solen (och skuggan en stund eftersom det blev så himla varmt!) innan vi gick hem hit igen sen med ett gäng kompisar, sen blev det grillat, lite gott att dricka, lite prat och skratt osv. Dock så var jag trött i princip hela dagen och kvällen slutade ganska tidigt för min del för jag kände mig så totalt utmattad, trött i både kroppen och huvudet, så jag gick väl och la mig runt 11 tiden.

Lördag (idag): Vaknade väl runt halv 12 tror jag, vi hade ju en kompis kvar här som hade sovit över, och så kom det över två till som också var här i fors fortfarande, så gick vi och köpte lite pizza och käkade, sen lite senare så kom Anna och Micke hit och vi åkte ut till hästarna jag och Anna, blev först en lång skogstur med Demon och Charlie, vi var väl ute ganska precis en timme. Och efter det så tog vi även in Vide och gjorde iordning honom och tog en tur med vagnen med honom, blev till vändplanen och tillbaka :) Han skötte sig jättebra jag gick bredvid honom litegrann till och från men satt mestadels i vagnen tillsammans med Anna, det är ju faktiskt lite läskigare att köra eftersom det känns som om man inte har riktigt samma kontroll på hästen som när man rider, om han blir rädd för någonting eller så, därför gick jag bredvid lite ibland, vi har ju inte helt och fullt lärt känna Vide än heller och då vet man ju inte riktigt hur han reagerar på saker och ting, men han verkar vara rätt lugn av sig i alla fall, han hoppade till nån vända bara, men kan ju ha varit för att det blåste ganska mycket ute idag, då brukar ju hästar överlag kunna bli lite tittigare :P

Demon fick vara western häst idag! :D Snyggingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar