lördag 8 juni 2013

- Pluggdag

Så lite om idag då, har väl egentligen inte så mycket att skriva om idag eftersom jag mest har gjort samma sak och fortfarande har lite sånt att göra.

Jag och Katarina har i alla fall setat och tragglat med examensarbetet idag igen i ett antal timmar, gått igenom det från början till slut och ändrat på lite saker, lagt till lite saker och tagit bort lite saker. Jag hann i alla fall med en pw på ungefär 20 minuter när vi tog en lite längre paus, det var rätt så skönt, fick komma ut lite i solen åtminstone.

Nu är jag själv hemma eftersom Niklas har åkt iväg till en kompis och ska grilla, jag hade väl kunnat följa med men kände att jag måste stanna hemma och fortsätta plugga lite till, ska läsa igenom examensarbetet till imorgon och se om det är något mer man kommer på när man läser det på papper, man blir ju lätt lite blind när man sitter framför datorskärmen hela tiden. Så det är väl det jag ska göra ikväll. När jag väl är klar så tänker jag sätta mig framför tv:n och kolla lite animé tills jag ska åka och hämta hem Niklas ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar