onsdag 26 juni 2013

- Change of plans

Ja, det blir möjligen lite ändrade planer idag mot vad jag hade tänkt från början, var ju planerat att jag skulle ut till hästarna idag, från allra första början så skulle jag ju ta både Paddan, Demon och Vide, men eftersom Vide fick komma ut igår så var det bara Paddan och Demon kvar. Dock så lutar det för tillfället åt att dom får stå även idag. Beror lite på hur sent jag kommer hem igen.

Jag fick nämligen ett ryck och kände verkligen inte för att bara sitta hemma hela dagen efter jobbet (även om det inte bara hade blivit att sitta hemma eftersom jag skulle ut till hästarna, men sak samma), så jag försökte hitta någon som hade tid och lust att göra mig sällskap, först tänkte jag gå på stan här hemma men det slutade i alla fall med att jag ska hämta upp systeryster Amanda när hon slutar jobbet och så drar vi en vända till Borlänge och Kupolen! :) Trevligt med lite roadtrip! Och eftersom jag och Niklas ska se till att äta innan jag åker så hinner jag inte ut till hästarna innan jag åker iväg. Så får se vad klockan blir när jag kommer hem, om jag möjligen tar en kort vända då och kanske tar antingen bara en promenad eller bara kör lite NH med pållarna. Det återstår att se helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar