fredag 28 juni 2013

- I never knew that I could be in love like this

Idag har det inte hänt så himla mycket mer än att jag har jobbat.

Gick upp runt 11, vaknade först runt halv 10 men då var jag faktiskt helt enkelt för lat för att kliva upp :P Gjorde inte mycket alls fram till jag gick iväg till jobbet och jobbade 14.00-22.00.

Jag funderade faktiskt på att ta en promenad nu när jag kom hem, men jag kan inte riktigt bestämma mig, tror jag skippar det. Men får se hur det blir. Var ju rätt skönt ute nu faktiskt.

Nu är jag förresten en Forslöf på riktigt, loggade in på skatteverket nyss och det hade blivit ändrat! Såg himla konstigt ut! Haha :D Kommer nog ta ett tag att vänja sig, måste ju för tusan öva på nya namnteckningen också! Men nu kan jag äntligen fixa nytt körkort m.m!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar