söndag 30 juni 2013

- Jag orkar inte

Jag orkar inte skriva något långt inlägg om idag, det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu.

Började dagen med att åka och fika och gratta syster Amanda som fyllde år igår, eller i förrgår är det nu om man ska vara exakt. Sen efter det så tog jag cykeln ut till mamma och så körde jag och Rasmus Vide medan mamma red med på Demon, blev en mysig liten tur.

Eftermiddagen/kvällen spenderades hemma hos Rickard och Malin, vi grillade och hade det trevligt, kom väl hem runt 11 snåret, då tog Niklas sin skateboard och åkte lite medan jag promenerade litegrann, så satte vi oss ute och bara pratade. Jag älskar min Niklas! <3

Nu ska jag sätta mig framför tv:n en stund och hoppas på att bli trött så jag kan sova ^^. Så god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar