söndag 30 juni 2013

- Men när jag ser på alla stjärnor över himlen så önskar jag att du var här

Håller på och plockar med massa grejer här hemma, tvättar lite samtidigt som jag rensar ut i datarummet, måste ju rensas ut eftersom Niklas är på Ikea och handlar lite nya möbler som ska in här! :) Det kommer bli superbra med det nya tror jag! :D

Annars idag då? Händer nog inte så himla mycket speciellt. Ska fixa med grejerna, ska diska lite också, och så ska jag ta mig ut till hästarna en vända ^^. Först var det tänkt att jag och Tone skulle åka ut tillsammans, men vi bestämda att vi tar det imorgon istället, när hon är ledig hela dagen, och jag jobbar förmiddag så slutar ju vid 2, så Tone ser till att vara här till då så åker vi ut och tar ut Charlie och Demon på en långtur i skogen, vem vet, kanske tar med lite fika också :D Supermysigt ju! Nej, ska ta och fortsätta plocka med alla saker nu så jag blir klar någongång!

Ellinor! Jag saknar dig nå fruktansvärt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar