måndag 6 maj 2013

- 30 days challange

Nu ska jag göra som många andra. Jag följer strömmen helt enkelt :P Jag ska börja med en 30 dagars squat utmaning, och såhär ser då den ut. Jag börjar idag och har ännu inte hunnit göra mina 50 squats, men ska göra dom när jag skrivit klart detta inlägg :)

Annars idag då, pluggade på förmiddagen tillsammans med Katarina. Skrivit ytterligare på examensarbetet, så det går ju sakta men säkert framåt :)

Sen har jag även hunnit tvätta lite och fixat här hemma, och runt fem tiden så dök Niklas föräldrar upp och så åt vi lite här tillsammans med dom, Niklas har ju målat lite mer på huset och Pentti var lite moraliskt stöd. Sen så var vi även ut och mätte och grejade lite på altan, som också den ska göras om, så imorgon åker Niklas och Pentti och köper lite virke/material som behövs för att göra tak och så ska det göras på torsdag.

Efter maten så tog jag en promenad, var otroligt skönt ute, även om klockan hade hunnit blivit litegrann så var det varmt och härligt ute! Sommaren är påväg! :D Underbart!!!

Det är väl ungefär vad som hänt idag. Imorgon blir det ytterligare plugg, sen ska jag även åka in till stan och köpa tyg tillsammans med mormor och så har jag tänkt att jag ska hinna åka ut till hästarna någonting också, så ska nog försöka ta mig upp tidigt imorgon så jag hinner med allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar