tisdag 7 maj 2013

- Plugg, planering och så lite motion på det.

Dagen utöver hästarna då. Hade ju från början tänkt åka ut till hästarna redan på morgonen, hade faktiskt ställt klockan på sju, men jag orkade verkligen inte gå upp, så jag snoozade fram till typ nio då jag gick upp. Och sen från typ 10-12 ungefär så satt jag och Katarina återigen och skrev på examensarbetet. Nu har vi kommit så långt som till diskussion avsnitten i arbetet, har gått igenom allt ovanför det, så nu är det inte så mycket alls kvar att gå igenom, så vi fixar nog resten imorgon, sen ska jag höra med mamma och hon kan läsa igenom det och se vad hon tycker om arbetet :) Sen får vi väl läsa igenom det lite själva också och sitta och pilla med lite finslip innan det ska skickas in till handledarna på måndag igen, för sista handledningen har vi nästa vecka.

Sen efter det så åkte jag då ut till hästarna och sen när jag var klar där så åkte jag iväg till Krylbo och hämtade upp mormor så åkte vi till franzéns och köpte tyg så att hon kan sy lite löpare som vi ska ha på borden till bröllopsfesten :) Sen på eftermiddagen så kom mamma hit, Gunilla och Pentti var redan här, och så satte vi oss ner och fixade med bordsplacering med mera. Så nu är en massa sånt fixat också.

Nu på kvällningen så har jag tagit en liten promenad, var riktigt skönt eftersom det var ljummet ute och inte kallt alls! :D Och nu ska jag göra mina 55 squats innan det är dags att gå och lägga sig.

Vill åka utomlands!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar