onsdag 22 maj 2013

- Lördag: Möhippa

I lördags så vaknade jag klockan åtta av att Amanda, Lisa och Elin kom in med en megafon i sovrummet som lät HÖGT! Jag har ingen aning om hur jag såg ut när jag vaknade, men jag kände mig helt borta och lär ha sett ut något sådant också, jag är ju inte världens mest morgonpigga människa direkt :P Haha.

Jag fick klä på mig i alla fall och så sätta mig i bilen med en ögonbindel. Amanda började köra och jag hängde automatiskt med till en början, men sen tappade jag bort mig och hade ingen aning om vart vi var någonstans. Men fick ta av mig ögonbindeln och ser att vi då är i Ingevallsbo, så dagen började med en tur på islandshästar, urmysigt!! :D Så otroligt härligt var det!

När vi var klara där så var det dags för ögonbindel igen, den här gången så tappade jag bort mig ganska fort och hade återigen ingen aning om vart vi var någonstans, men blir ledd från bilen upp för några få trappsteg och in någonstans, som visar sig vara hemma hos Emma! :) Där blev det dusch och snacks och sen även lite mat, tacopaj! Lovely! :D Och så hade dom även en liten "lek" där dom hade skrivit frågor till mig, svarade jag fel så fick jag ta en shot och svarade jag rätt så fick personen/personerna som var svaret på frågorna ta en shot. Det gick ju mindre bra för mig kan jag säga :P Haha, jag tror jag hade två rätt av jag vet inte hur många xD Lyckat!

Blev lite åka bil med ögonbindel igen och den här gången så hamnade vi nere i bowlinghallen där vi bowlade i 2 timmar, grymt roligt var det! Har ingen koll på vem som vann och vem som förlorade, men jag var nog någonstans mitt i åtminstone :P Haha.

Efter detta så fick jag rida på en lite dalahäst en vända innan dom åkte in med mig i stan och till gågatan, där ställde dom ut sig i sick sack med varsin shot, jag skulle ta den shoten sen så sa den som stod där någonting jag skulle göra fram till nästa person och shot (tex galoppera som en häst, gå på alla fyra, gå myrsteg och sjung "lilla snigel"), det var väl sisådär, jag tycker ju det är aningen jobbigt sånt där, men jag försökte väl litegrann åtminstone även om vissa försök kanske var aningen klena, men så kan det vara :P

Till sist så blev det middag på Kingen med otroligt god mat, och efterätt såklart! Och sen spenderades resten av kvällen där med dricka, prat och dans! :D Var grymt roligt och det bar inte hemåt fören Kingen stängde vid klockan två.

Var så sjukt trött efter en otroligt lång dag, men hade verkligen jättekul hela dagen även om det även var lite småjobbigt ibland (gågatan) :P Haha. Tack alla som var med för en härlig dag/kväll/natt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar