lördag 11 maj 2013

- Kan inte sova

Här sitter jag och klockan är jättemycket och jag kan verkligen inte sova, har varit såhär dom tre senaste nätterna, jag har haft jättesvårt att somna.. Även om jag känner mig trött så går det inte. Det är så jobbigt.

Så tänkte att jag kan väl lika gärna uppdatera bloggen litegrann eftersom jag inte gjort det än idag. Idag var jag ut till stallet utan att rida, Amanda och Anna kom och plockade upp mig och medan dom tog en ridtur så fixade och donade jag litegrann i stallet, jag mockade boxarna, la in mat, fyllde på vatten etc. Så putsade jag även lite utrustning, tre stycken träns hann jag fixa innan dom kom tillbaka från ridturen. Då fick jag hjälp att fylla på med nytt spån i boxarna och så la vi in hö också.

Medan dom red så tog jag även ut Paddan på en liten promenad, blev lite NH träning också, dock var han inte så koncentrerad då han tittade och ropade efter sina kompisar nästan hela tiden, han tycker inte riktigt om att vara själv. Men lite jobb blev det åtminstone.

Efter det så hängde Amanda med hem hit, Anna också först och så kom Micke och hämtade henne, men Amanda blev kvar ett tag :) Vi fixade lite mat och åt och sen kom även pappa förbi en vända på lite kaffe och bulle :)

Sen vid fem snåret så åkte pappa hemåt och Amanda skjutsade in mig till stan (Niklas hade redan åkt in dit, till Anders på fika eftersom han hade fyllt år). Så satt vi hemma hos Anders ett tag innan vi gick ner till trapper och åt, blev jag, Niklas, Anders, Camilla, Ante, Linnéa, Mattias och John. Orkade dock inte vara kvar där så länge så åkte hem och hämtade min bärbara dator och hamnade hemma hos Micke och Anna och satt och spelade litegrann (jag trodde ju att jag skulle behöva hämta Niklas, men han ringde sen vid tio och då var han redan hemma), innan jag åkte hem igen och fortsatte spela lite själv.

Och nu sitter jag här och kan inte sova, men ska nog ta och gå och lägga mig och försöka nu, får väl se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar