söndag 12 maj 2013

- Söndag

Har varit lite piggare idag än igår i alla fall. Sov dock till typ 10-11 men i alla fall. Började med att käka lite brunch då i alla fall innan jag satte mig på cykeln och cyklade ut till mamma, tömkörde Charlie en vända, började med att gå upp i skogen en bit, då tog jag mamma till hjälp så en tömkörde och en gick med ett grimskaft i delta som en extra broms, för på hemvägen blir han otroligt stark, sen gick jag ner i hagen och körde lite tempoväxlingar skritt/trav på volt, då blir han inte alls lika framåt och stark utan då behöver man istället vara på honom väldigt mycket för att han ska gå framåt. Men allt som allt så tycker jag att han skötte sig bra :) Blev dock ingen motion av dom andra två hästarna idag, får ta det imorgon istället för har tänkt att åka ut då med, tar väl en promenad med Paddan sen får jag se vad jag mer hittar på.

Cyklade hem igen och satte mig framför tv:n ett tag innan det var dags för mat, blev till att beställa pizza idag, så efter det blev det en liten promenad runt fors, dock tog jag väl ungefär bara runt halva fors eftersom jag ändå redan cyklat litegrann idag, så jag tyckte att det räckte med en kortare promenad ^^.

Sen resten av kvällen så har jag och Anna setat och spelat lite Guild Wars 2, mycket roligt! :D Och nu ska jag ta och rätta till lite små saker i mitt och Katarinas examensarbete (mest lite stavfel som mamma hittade när hon läste igenom det) och sen skicka in det till lärarna inför träffen på torsdag. När jag är klar med det så blir det till att sova.

Imorgon har jag tänkt att hinna med åka ut till hästarna, diska och plocka undan i köket samt läsa igenom ett annat examensarbete inför torsdagens handledningsträff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar