måndag 6 maj 2013

- Lördag

Det var meningen att jag skulle blogga redan igår. Eller från första början hade jag väl tänkt blogga redan i lördags kväll när jag kom hem, men det blev ganska sent så jag orkade inte då. Och sen igår så hade jag verkligen tänkt skriva men lyckades på nåt vis glömma bort det ändå. Men här kommer lite uppdatering äntligen i alla fall!

I lördags så satt jag först och pluggade med Katarina på förmiddagen och en bit in på eftermiddagen. Vi satt i ganska många timmar och skrev och höll på med vårat examensarbete. Och det kändes bra och det kändes som att vi kom en bra bit faktiskt :) Så det är skönt! Det går framåt!

Sen när vi var färdigpluggade så började jag göra mig iordning för att åka iväg och hämta upp Emma och Lisa och så åkte vi till Hedemora. Där blev det först lite bowling, mycket roligt!! :D Varför gör man inte det oftare för kan man undra, det som är så roligt! Lyckades i alla fall vinna ett presentkort på en timmes bowling då också! Dom hade ju så att en kägla lystes upp röd och om det var den mittersta längst fram som gjorde det så skulle man säga till och lyckades man slå en strike då så vann man presentkort, och jag lyckades på nåt vis göra det! :D Haha.

Sen när vi hade bowlat klart så drog vi oss vidare mot resturangen En och en halv och där åt vi god mat och bara satt och hade det trevligt, vi gick så småningom även över till Kingen och kollade läget där med innan vi åkte hemåt igen. Så skjutsade jag hem Lisa och sen Emma innan jag åkte vidare hemåt själv och var väl hemma runt halv ett, ett snåret någonting tror jag det blev.

En otroligt roligt och trevlig kväll som lätt måste göras om igen!

Blev en alkoholfri drink till chauffören (den längst till höger), mycket gott det med! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar