lördag 11 maj 2013

- Segast i stan

Idag har varit en otrolig seg dag. Jag har inte gjort mycket alls. Varit trött som bara den och antingen setat framför datorn eller legat i soffan framför tv:n, somnade även typ en halvtimme i soffan, jag hoppas att jag fortfarande kan somna till kvällen bara.

Nu sitter jag framför tv:n igen och kollar på lite animé medan jag väntar på att Niklas ska komma hem så vi kan kolla på en film, det är väl ungefär vad som händer idag.

Hoppas på att vara piggare imorgon för då är det lite plugg om gäller igen, och så har jag tänkt åka ut till hästarna och hitta på någonting, får se vad det blir.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du kan sova i natt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag med! Vill inte ha en till dag när jag är lika seg som idag :P

      Radera