torsdag 2 maj 2013

- Trött.nu

Nu är jag bra trött alltså, började känna det när jag låg på soffan hemma hos mamma och läste, tröttheten bara slog ner över mig och kände även att det började dunka i huvudet.. Tog en huvudvärkstablett på en gång och huvudvärken har tack och lov gått över. Men tröttheten är fortfarande kvar.

Jag och Anna hade pratat om att spela litegrann nu ikväll, men jag orkar inte ens det. Jag tänker duscha och sen lägga mig i sängen och antingen läsa eller kolla något avsnitt animé innan jag somnar. För imorgon väntar ytterligare några timmar att sitta och skriva på examensarbetet.

Sen får vi se hur det blir med häst imorgon. Om jag ska ut så blir det antagligen lite senare efter lunch, Anna visste inte om hon skulle åka ut vid elva redan eller om hon skulle vänta på mig. Så får se vad som händer och hur jag känner mig med mera. Om inte annat kanske jag åker ut och promenerar med Paddan och Demon i alla fall. Någonting ska dom få komma ut på åtminstone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar