fredag 31 maj 2013

- Mystur i skogen

Idag bestämde vi oss för att bara ta en lugn mysig, skrittur ut i skogen, barbacka :) Så när vi kom ut till hästarna så plockade vi in dom och borstade och gjorde iordning och så tog jag även repgrimman på Demon och red i den, gick ut, hoppade upp och så gick vi iväg :)

Båda hästarna tyckte att idag fick dom äta en massa och vi tillät det väl lite mer än vanligt eftersom det bara var en mystur idag, så länge dom inte stannade och betade (även om dom gärna ville göra det ibland xD).

Skrittade runt på stigarna i skogen och vi var väl ute ca 30 minuter ungefär. Var jättemysigt förutom att man blev sönderriven av granarna i skogen :P + att jag måste ha fått en allergisk reaktion eller något på grund av det för jag fick nässelutslag över ena hela överarmen, sån tur var så försvann det igen sen i alla fall ^^.

Nu sitter jag och Anna hemma hos dom och väntar på att dels Micke ska komma hem från jobbet och på att Niklas ska komma hit han med, så ska vi grilla och äta lite gott, och sen dricka lite gott och parta litegrann! :D Ska bli jättekul! Är ju "festival" här i helgen så är ju säkert ganska mycket folk på stan till kvällen kan jag tro :) Kanske blir lite karusellåkning också, vem vet! Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar