torsdag 13 december 2012

- Är huvudet dumt får kroppen lida

Jag är så stel i kroppen idag, det är helt sjukt! Men är man "dum" och håller på med hästar så kan man inte räkna med något annat än att åka av någon gång, dock hade jag väl inte räknat med att åka av så mycket som på senaste tiden xD Haha.

Imorse var det bara att kliva upp vid klockan sex för att åka iväg till Västerås för att skriva tenta igen då. Kom iväg i lagom tid så jag behövde inte stressa på vägen dit utan kunde köra lugnt, ingen sladd den här gången tack och lov!

Skrev tentan och det kändes riktigt bra, så nu håller vi tummarna igen! Jag hoppas verkligen att det går vägen med dom här tentorna den här gången! Åkte hemåt igen när jag var färdig och åkte först hem till Sofie en vända, därifrån blev det vidare ner på stan, där vi mötte upp Anna, så blev det en liten "lunchfika" :) Trevligt! Efter det så åkte Sofie vidare för sig själv och jag och Anna åkte hem till henne och Micke en vända innan jag åkte hem till fors igen.

Sen har det väl inte hänt så himla mycket mer idag faktiskt. Kollat på lite Criminal Minds, lagat mat och ätit lite mat, och nu kollar jag på förra veckans avsnitt Revenge så jag hinner se det innan denna veckas avsnitt börjar på tv:n ^^. Så det är väl vad som händer resten av kvällen innan det är dags att gå och lägga sig.

IMORGON SKA JAG SE THE HOBBIT!!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar