tisdag 11 december 2012

- Jag mår alltid så bra när jag kommer till stallet.

Tänkte försöka få ihop ett vanligt inlägg också nu då utöver bildbomben som kom upp idag :P

Var ju till terapeuten idag igen på förmiddagen, var lite jobbigare idag men känns ju såklart fortfarande bra, för även om det kan komma upp lite jobbiga saker till och från så känns det som om det behövs ändå, det blir ju inge bra av att bara trycka undan sånt hela tiden heller så.

Sen eftersom hästarna har blivit lite av ett "må bra medicin" eller vad man kan kalla det, det behöver inte vara ridning inblandat, det känns helt enkelt bara så bra bara jag kommer till stallet och har möjlighet att göra någonting hos dom, så jag kände att jag ville göra någonting med dom innan jag och Katarina skulle sätta oss och plugga igen (vi körde ju lite på förmiddagen innan jag åkte till terapeuten) så jag hade kameran med mig och bestämde mig för att åka dit och knäppa lite kort innan jag åkte hem igen och begravde mig i skolböckerna.

Hann ut så att jag även hann knäppa några kort på Anna och Charlie när dom red :) Och sen så blev det några kort på alla hästarna ute i hagarna också, lite som det brukar kunna bli :) <3 Kom på nu att jag nog skulle vilja göra någon typ av "fotosession" med hästarna, får diskutera det där med Anna och ta henne som hjälp sen då :D

Fick med mig Anna hem en vända sen då medan hon väntade på bussen, så medan jag och Katarina pluggade lite mer så fick hon sitta och roa sig bäst hon ville vid min bärbara dator.

Jao, det är väl ungefär vad som har varit idag. Ska snart åka iväg till mormor och morfar en vända, vi ska mötas upp där och lotta om vem som ska köpa julklapp till vem ^^.

Blir inga bilder i detta inlägg eftersom det blev så många i det förra, dom bilderna är ju då från idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar