tisdag 11 december 2012

- Beslutsångest vad gäller bloggheadern.

Ja, nu är det jag då igen men min härliga beslutsångest som dyker upp lite titt som tätt.

Jag började fundera på om jag ska göra några olika headers och ha en för vinter, en för sommar och en för vår/höst (kommer isånnafall att använda den nuvarande som vår/höst header). Vad tror ni läsare om det? Eller tycker ni att jag ska hålla mig till en speciell?

Om jag ska göra tre stycken olika så kommer dom nog antagligen att se snarlika ut förutom olika bilder, vinterbilder till den på vintern, sommarbilder till den på sommaren osv.

Ni förstår kanske hur jag menar, så vad tycker folket?!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det skulle kunna vara snyggt, om du orkar sitta och fixa fyra olika :) men det skulle vara läckert! Jag skulle vilja ha en ny jag också, börjar bli lite less på min :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan göra en åt dig om du vill :D Det är kul att sitta och hålla på! Välj ut bilder du vill ha med bara! :D Om du inte vill försöka själv såklart :P

      Radera