söndag 16 december 2012

- Börjar med ett vanligt inlägg.

Ja, nu kommer det bli några inlägg på rad här, tänkte ju skriva igår men det blev aldrig av, först glömde jag bort det och sen blev jag helt enkelt för lat :P Så kommer bli ett långt hästinlägg, ett vanligt inlägg (det här) och sen kommer det komma två stycken bildinlägg idag eftersom jag såg att jag hade missat ett sånt igår.

Igår kväll då så åkte vi iväg till Karlbo, till Rickard och Malin, där bjöds det på tacos och sen efter det så blev det bastu och cider för min del. Var riktigt trevligt! Satt i bastun och bara snackade lite skit i princip, killarna var även ut och rullade sig i snön innan dom kom inspringade i bastun igen, idioter :P Haha.

Jag och Anna gick ut vi också, vi rullade oss dock inte i snön men vi trampade runt litegrann innan vi gick in igen :P

Jag är ju egentligen inte riktigt "bastu människa" direkt och brukar lätt tycka att det blir för varmt, men jag höll ut himla länge igår ändå, är nästan lite stolt över mig själv xD Haha. Iuf så satte jag mig nere på golvet mot slutet, och då gick det bättre för var inte alls lika varmt där nere ^^. Hehe.

Ja, har väl inte så mycket mer att skriva egentligen, var en otroligt trevlig kväll, god mat, trevligt sällskap och lite gott att dricka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar