måndag 31 december 2012

- Årsredovisning 2012.

Nu är jag en sån där person med väldigt dåligt minne, men jag ska göra mitt bästa att komma ihåg året som gått med hjälp av lite bilder (eller många, det märks :P) Så här kommer det!

JANUARI
 Jag och Niklas var och hälsade på Anna i Uppsala och det blev såklart lite utgång tillsammans med Jojjo också! Mycket roligt! :)

FEBRUARI

 Anordnade ett litet pyjamasparty tillsammans med fler underbara härliga vänner! :)

Och köpte/hämtade min allra första helt egna katt! Underbara söta lilla Alice! <3










MARS
På Niklas födelsedag så lyckades jag och Anna få med pojkarna ut och rida! 
Sen till kvällen så blev det party såklart!

APRIL

MAJ

 Jag och Anna var tillsammans med Jojjo och Lollo och hjäpte till på framhoppningen på Norrköping International Horse Show som funktionärer.


Sen så blev det även bröllop då min kusin gifte sig! :)

Den 24 Maj så fick även min lilla Alice tre söta små kattungar!

JUNI
Midsommar firades med brännboll som vanligt!
 Och bästaste Anna flyttade hit till staden! Till Micke då såklart :D

JULI
Här kan jag inte komma ihåg så himla mycket, har mest bilder på katter från juli också :P Däremot så hittade jag dessa, när vi var ut och red islandshästar, även den gången så lyckades jag och Anna få med oss Niklas och Micke, så vi var, Anna, jag, Micke, Johanna (Mickes syster), Niklas, Mamma, Mats och  Ida.

















AUGUSTI - SEPTEMBER - OKTOBER - NOVEMBER - DECEMBER
Det blev för mycket att sitta och hålla på och gå igenom månad för månad, och hösten har faktiskt mest varit massa hästar, jag och Anna började rida på Åsebo, vi kom även igång ordentligt att rida hästarna ute hos mamma regelbundet, så här får det helt enkelt komma några sånna bilder som avslut!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar