tisdag 25 december 2012

- I’ll give it to someone special

Så var julen åter över. Blev ju inget direkt julfirande igår eftersom både Niklas och jag låg hemma med feber etc. Men Niklas föräldrar var snälla och kom och hämtade oss en vända mot kvällningen så fick vi följa med hem till dom och få lite mat ^^.

Sen lånade vi deras bil och körde hem med också, ingen av oss orkade riktigt gå :P Ibland får man faktiskt vara lat.

Idag så var jag tillräckligt pigg för att orka med lite julfirande hemma hos mamma, Niklas blev dock hemma igen. Men åkte dit vid två tiden och det började med lite mat.

Sen efter det så samlades vi i vardagsrummet och så kom en liten tomtenisse och delade ut paketen som låg under granen. Och till sist så blev det lite efterätt.

---
Skulle vilja orka ut och rida, helst imorgon, men jag tror tyvärr att det kommer få lov att vänta lite längre, är väl bättre och vänta tills jag blir mer frisk så att jag inte blir värre igen.

Men ska förhoppningsvis komma ut senast till nästa helg åtminstone! Jag hoppas på det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar