lördag 22 december 2012

- The wise man said just walk this way

Jag är redan trött på att vara sjuk. Dumma dumma förkylning, varför var den tvungen att komma nu för? Så himla dålig tajming!

Tog ett bra tag innan jag lyckades somna igår också, bara för att min dumma näsa antingen tokrann med äckligt snor eller så blev jag täppt och kunde knappt andas. Men tillslut så gick det i alla fall och jag har sovit ganska så bra inatt åtminstone, inte vaknat så jättemycket av hostan, så tack och lov för det!

Så idag då? Ska väl inte göra så jättemycket mer än att jag ska till mormor och morfar en vända lite senare, och sen efter det till eftermiddagen/kvällen så ska jag och Amanda iväg till Västerås och kolla på The Hobbit (igen) :P Nördvarning jag vet, men den var så himla bra! :)

Tack och lov att bio inte är särskilt ansträngande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar