onsdag 26 december 2012

- When a new day reaches dawn

Idag har det som alla andra dagar senaste tiden inte hänt så himla mycket alls. Förutom att jag var till pappa och Ann en vända på förmiddagen och träffade Dan (farbror) och AnnaMalin (Dans fru) och kusinerna Verner och Eskil innan dom skulle åka hemåt igen. Så hann med att träffa dom en liten vända åtminstone, det blir ju inte så himla ofta så man får passa på när man kan, och eftersom jag låg hemma sjuk på julafton och inte hann träffa dom då så fick det bli en vända idag istället ^^.

Känner mig ju betydligt piggare idag, är ju fortfarande aningen snorig och känner fortfarande av att jag blir lätt trött när jag gör någonting men det känns ändå att det är på bättringsvägen, så det är skönt!

På eftermiddagen idag så blev jag även sjukt uttråkad och bara kände att jag ville göra någonting, dock blev det inte så, men jag ringde systeryster Amanda och bestämde att vi ska ut och rida en liten vända imorgon :) Kände att jag var tvungen att komma ut någonting, och en liten vända ska väl inte ta kål på mig hoppas jag ^^.

Amanda kom även förbi en vända här idag och då åt vi lite pizza och kollade på film, Chronicle, den var rätt bra faktiskt, det är en film jag kan rekommendera :)

Aja, nu ska jag väl inte göra så mycket mer idag/ikväll heller, sitta lite vid datorn, kanske kolla något avsnitt Criminal Minds och sen sova ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar