tisdag 18 december 2012

- Gör det själv

Det är inte världens lättaste att försöka skriva ett blogginlägg sittandes i sängen med laptopen samt en katt sittandes mellan mig och datorn, men jag gör ett försök.

Ska precis till att sova nu snart men ville göra en liten kort uppdatering först :)

Nu kommer inte jag ihåg hur det var jag hittade den här gruppen men jag har för mig att det var via någon annans blogg, minns dock inte vems. Gruppen jag pratar om är i alla fall DIY hästsaker som finns på facebook. Underbar grupp! DIY står för Do It Yourself. I gruppen så har många medlemmar lagt upp bilder och beskrivningar på saker som dom har gjort själva till stall och hästar och man kan helt enkelt inte låta bli att inspireras, i alla fall så kunde inte jag det, så nu ska jag till att försöka göra två egna reflex/ländtäcken till hästarna! :D Ska bli jätteroligt att försöka fixa, jag hoppas bara att jag får ett slutresultat som jag blir nöjd med :P Är nog lite av en perfektionist när det kommer till hästarna, vill att saker och ting ska vara snygg och se bra ut, så kanske tar ett tag innan jag blir klar och helt nöjd, haha, men det märks, slutresultatet kommer såklart komma upp här på bloggen så småningom! :D

Imorgon så får ju hästarna vilodag så därför blir det en tripp in till stan istället, dels så ska jag till min terapeut igen och så ska jag träffa Anna en vända, vi måste ju handla en varsin liten julklapp till julklappshoppningen på ridskolan på fredag, och så måste jag inhandla någonting till Niklas också, har dock ingen aning om vad, får se vad jag hittar på ^^.

Nej, nu måste jag ta och sova.
God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar