lördag 1 december 2012

- Globen Horse Show!

Ja, idag bär det snart av iväg till Stockholm för att kolla på Globen Horse Show tillsammans med Anna, Mamma, Mats och Rasmus. Ska bli så otroligt roligt!!!! :D

Men först ett litet snabbt blogginlägg om dom senaste dagarna. I torsdags så blev det plugg på dagen, satt i flera timmar tillsammans med Katarina och pluggade innan Elin dök upp här till kvällen :) Och då blev det god mat och så lite efterätt på det, blev ett litet extra firande för oss två eftersom vi har fyllt år :) Trevligt trevligt!


Sen i fredags så var jag först iväg till Västerås på morgonen och gjorde tenta, det kändes riktigt bra när jag skrev den så jag hoppas verkligen att jag blir godkänd den här gången! Sen när jag kom därifrån så åkte jag och Anna ut till mamma och hästarna. Först satt vi och pratade lite med mamma och Mats om när vi skulle åka idag och så och sen så gick vi ut till pållarna, och dom var lite smått busiga i snön och sprang runt i hagen som små galningar :) Men till sist så fick vi in Charlie åtminstone och tömkörde honom en vända i skogen där han jobbade på bra som vanligt, men eftersom vi hade fått bekräftat att det var ganska busiga hästar så gick jag med framme med ett grimskaft som en liten extra broms medan Anna tömkörde, men det gick bra, han var väl lite smått pigg på hemvägen men det gick bra.

På kvällen igår så åkte jag sen över till Elin inne i stan, hon är ju hundvakt åt sina föräldrars hund, så hade vi lite fredagsmys med varm oboy med grädde, lite chips och Robin Hood på tv:n, mycket trevlig kväll! :)

Ja, det är väl ungefär vad som har hänt dom senaste dagarna, får se om jag orkar uppdatera om idag när jag kommer hem inatt (har ingen aning om när det blir) eller om jag får ta det imorgon när jag vaknar sen i sånna fall ^^.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar