torsdag 20 december 2012

- Sjukling

Usch vad det är tråkigt att vara sjuk! Kan jag inte bara få slippa den här förkylningen!

Hade ju tänkt ut och rida tillsammans med Anna idag, men kände att jag behövde nog vila idag ändå, även om jag jätte gärna ville rida, men vill även vara tillräckligt pigg för att orka vara med på julklappshoppningen på ridskolan imorgon.

Efter gårdagens lektion så blev jag först fundersam hur jag skulle göra med den, om jag ens skulle vara med, men efter att ha hoppat Challe så kändes allt mycket bättre och jag gjorde även en ändran i min anmälan till hoppningen, så att jag bara har Challe som hästval och hoppa 50 cm. Så nu vill jag absolut inte bli sjuk, för på något vis så känner jag att jag behöver det här, att förhoppningsvis få en liten självförtroende boost tillsammans med Challe ^^.

Så idag kommer jag helt enkelt fortsätta som jag har gjort hittills, slöa framför tv:n, kolla på Criminal Minds, kanske variera mig litegrann och sätta mig vid datorn sen ett tag istället, men i det stora hela tänker jag helt enkelt göra så lite som möjligt, och bara ta det lugnt och hoppas på att förkylningen inte blir värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar