söndag 30 december 2012

- Ridning och förberedelser inför nyår.

Idag så blev det ju först en vända ut till hästarna tillsammans med Anna :)


Vi började med att tömköra Paddan en liten vända och det gick väl rätt så bra, helt okej i alla fall :)Sen så tog vi en ridtur på dom andra två, idag orkar jag faktiskt inte skriva så himla mycket, blev väl ändå mest en flumtur idag ändå faktiskt, vi skrittade mest bara på långa tyglar och pratade och skrattade, dom turerna kan behövas ibland dom med :D Mysigt!

Efter det så hängde Anna tillbaka med hem hit där även Micke var, så åt vi litegrann först när vi kom tillbaka innan vi började fixa iordning lite inför imorgon :)

Niklas och Micke förberedde mat och efterätt medan jag och Anna städade, plockade undan, damsög och skurade :) När vi var klara med det så "rakade" jag och Anna benen, vi använda min hårborttagningskräm båda två, den funkar faktiskt över förväntan, är riktigt nöjd med den, tänker lätt börja använda sån istället för att raka benen, för håret växer heller inte ut lika snabbt när man använder den ^^. Sen när vi var klara med det så hjälpte vi till litegrann med den som var kvar att fixa med efterätten.

Sen så åkte Anna och Micke hemåt och efter det så har det väl inte hänt så mycket mer här hemma, setat mest vid datorn och tagit det lugnt, och så får det bli ett tag till nu, sen ska jag nog flytta mig till tv:n om en liten stund och kolla lite Criminal Minds innan jag ska sova. Tänkte faktiskt försöka vara vaken lite längre än vanligt idag och sova lite längre imorgon så man håller sig pigg ändå till tolvslaget imorgon! Haha :)

 Anna körde lite "the hobbit" - style på turen :D Haha

Syns kanske inte så jättebra men det är före och 
efter med hårborttagningskrämen, dock på olika ben
men det är väl skitsamma :P Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar