fredag 7 december 2012

- Do you think you can show me how I come this far?

Jag känner mig helt slut i både kropp och själ, det känns som om det har varit en lång vecka, mycket plugg och så annat att göra på det, känns knappt som om man har hunnit ta hand om sig själv. Och så stalltjänst i helgen nu lördag och söndag, vilket betyder tidiga mornar och saker att göra där större delen av dagarna, sen på måndag är det bara att köra igång och plugga igen inför nästa tenta som är på torsdag. Jag antar att man får skylla sig lite själv att det blir såhär i och med att det inte blev så att jag inte pluggade tillräckligt till tentorna tidigare och blev underkänd igen, och nu kom alla på en gång, en förra veckan, en den här veckan och en nästa vecka. Jag känner redan nu att nästa helg ska jag bara vara! Och om vädret tillåter så tänker jag även se till att ta mig ut till hästarna då om jag inte lyckas få tid till det tidigare. En vecka till får jag kämpa med att orka med, sen kan jag släppa allt för ett litet tag åtminstone!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar