onsdag 19 december 2012

- For now I can only guess what's coming next

På förmiddagen idag så var jag ju iväg till terapeuten igen då, gick bra, var väl lite blandade känslor när man gick därifrån, men mestadels kändes det skönt i alla fall ^^.

När jag var klar där så åkte jag in till stan där jag mötte upp Anna, vi inhandlade en varsin julklapp inför julklappshoppningen på fredag. Sen gick vi runt och kikade lite också bara, försöka hitta en julklapp till Niklas också men det gick inge bra. Får antingen beställa via nätet så får det väl komma lite senare än till julafton eller så får jag se om jag kan hitta någonting på lördag.

Nu ska jag städa litegrann och sen så ska jag även ta och baka lite. Har ju ramlat av två gånger den här terminen och eftersom det är sista ridlektionen ikväll så tänkte jag ta med mig lite fika :P

Är faktiskt lite smått nervös inför lektionen ikväll, vi ska ju hoppa en bana idag, men i och med mina två avtrillningar den här terminen så har jag faktiskt blivit lite osäker, vilket är något som jag faktiskt aldrig trodde skulle hända, eller det var inget jag hade tänkt på i alla fall. Men jag ska hoppa ändå, och ta mig runt banan, jag kanske helt enkelt hör med Lena om jag kan hoppa lite lägre än dom andra bara, så jag åtminstone tar mig runt ordentligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar